+ Raspundeti subiectului
1 la 3 din 3 m.

Autorizatie de functionare a firmei

Discutia: Autorizatie de functionare a firmei din forumul Management si bani (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): Buna ziua, sunt un nou medic inregistrat pe acest orum si am o intrebare daca cunoasteti ceva informatii care ...

Autorizatie de functionare a firmei

Buna ziua, sunt un nou medic inregistrat pe acest orum si am o intrebare daca cunoasteti ceva informatii care pot sa imi fie de folos va rog sa raspuneti.

Prezentarea situatiei:
    sunt medic veterinar am terminat facultatea anul trecut, inregistrez acum o firma, cu activitate principala alta decit medicina veterinara, dar printre activitatile secundare ale firmei voi pune si conform CAEN 8520- activitatile veterinare. Nu vreau inca sa infiintez un cabinet veterinar sau pet shop, pur si simplu printre alte activitati vreau sa incep sa prestez servicii in domeniu dar la domiciliul clientilor (bineinteles ceva simlu gen vaccinare,deparazitare, consultanta, vinzare de medicamente).
    In afara de actul de inregistrare a societatii si Atestat de libera practica mai am nevoie si de alte autorizatii? ca doar nu fac cabinet sau clinica veterinara.

PS inca o intrebare, daca obtin certificatul de libera practica in un judet iar firma e inregistrata in alt judet, pot presta servicii doar in unul din judete, in ambele sau in toata tara?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sugestii

2. .
    Bine ai venit

Este posibil ca activitatea de medicina veterinara sa fie posibila doar ea singura, nu asociata cu alte activitati. Dar nu stiu sigur.
    Pentru activitati in mai multe locatii trebuie create puncte de lucru acolo unde se va lucra efectiv.
    Dar imi dau cu parerea nu stiu sigur.
    Bafta

4. .

am fost pe la regisru comertului