+ Raspundeti subiectului
1 la 5 din 5 m.

Prostata

Discutia: Prostata din forumul Caini (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): Buna seara tuturor!! Sunt studenta la MV in anul 6 si am lucrarea de LICENTA pe patologia prostatei la ...

Prostata

Buna seara tuturor!! Sunt studenta la MV in anul 6 si am lucrarea de LICENTA pe patologia prostatei la caine..Din pacate de cand ma ocup de realizarea lucrarii, nu am gasit decat cazuri de prostatite, chisti si 2 cazuri de adenom, de aceea va rog din suflet daca ma puteti ajuta cu niste cazuri de adenom si adenocarcinom intrucat nu sunt suficiente cazurile pe care le am...Licenta se apropie cu pasi repezi si am intrat in panica...Va rog frumos, daca ma puteti ajuta macar cu niste imagini ecografice...Va multumesc... :cry: :cry:

2. .
    Bine ai venit andini pe forum. Sper sa gasesti pe cineva sa te poata ajuta eu din pacate nu am cum.
    Bafta.
    Admin vetforum.ro

4. .

cum ai rezolvat cu licenta?

Citat Publicat initial de andini View Post
    Buna seara tuturor!! Sunt studenta la MV in anul 6 si am lucrarea de LICENTA pe patologia prostatei la caine..Din pacate de cand ma ocup de realizarea lucrarii, nu am gasit decat cazuri de prostatite, chisti si 2 cazuri de adenom, de aceea va rog din suflet daca ma puteti ajuta cu niste cazuri de adenom si adenocarcinom intrucat nu sunt suficiente cazurile pe care le am...Licenta se apropie cu pasi repezi si am intrat in panica...Va rog frumos, daca ma puteti ajuta macar cu niste imagini ecografice...Va multumesc... :cry: :cry:
    Nu am mai intrat de mult pe forum si abia acum am vazut mesajul. Am avut o problema destul de mare cu un boxer cu o prostata marita, nu se stie daca a fost adenom sau doar prostatita. Pana la urma a murit, dar s-au incercat destul de multe. Singura concluzie din toata povestea asta este ca nu trebuia administrat Ypozane, cand a inceput sa-si revina. L-a cam dat peste cap si a picat din nou.

6. .
    Citat Publicat initial de andini View Post