+ Raspundeti subiectului
Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima
1 la 38 din 45 m.

Discutii pentru studentii veterinari din Bucuresti

Discutia: Discutii pentru studentii veterinari din Bucuresti din forumul Bucuresti (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): Un forum de discutii special pentru studentii veterinari din Bucuresti....

Discutii pentru studentii veterinari din Bucuresti

Un forum de discutii special pentru studentii veterinari din Bucuresti.

2. .
    Vad ca sunt tare timizi studentii din Bucuresti.
    Oare au disparut instantaneu posterele cu vetforumul din facultate?
    Sau poate nu e interes....

4. .
    Nu au dispaarut eu le-am vazut de vreo saptamana dar uitam sa ma inscriu in fiecare zi. poate asta s-a intamplat si cu ei.dar nu sunt foarte evidente posterele, sa stii.eu am vazut doar la magazin, prin facultate nu

6. .
    Pai au fost si in Facultate. Dar am banuit ca o sa dispara si am pus si la magazin.
    Ma bucur sa aud ca mai sunt.
    Acum trebuie sa fie si interes din partea colegilor de a participa activ.
    Din pacate mai greu convingem medicii cu experienta sa impartaseasca din experienta lor pe forum.
    Poate ca la congresul veterinar de anul acesta sa pun ceva postere dar inca nu stiu cand va fi.

8. .
    maamama...de pe 14 mai nu a mai scris nimeni nimic pe aici.eu sunt anu 2 acum cu putin noroc..si tare greu este.acum sunt prin olanda,fac niste practica aici sau ce o fi ea.evident am venit aici in ideea de a ma si plati unii oameni dar deh,nu a fost sa fie.in fine.ce pot sa spun e ca nu se lucreaza cu mult diferit de la noi.poate sunt putin mai relaxati.spun asta pt ca am lucrat 6 luni intr-un cabinet destul de aglomerat.sunt mari iubitori de animale oamenii astia si parca nu as vrea sa mai plec de aici.sa poti sa intrii tu cu cainele in ditamai magazinu de tzoala si chestii...e foarte misto.eu am ramas uimita.in fine...gata ca e 2 noaptea :shock:

10. .