+ Raspundeti subiectului
1 la 7 din 7 m.

ADN Mitocondrial mutant

Discutia: ADN Mitocondrial mutant din forumul Genetica (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): bine v`am gasit ..ma bucur ca am aflat despre acest forum ... sunt si eu studenta in anul II ...

ADN Mitocondrial mutant

bine v`am gasit ..ma bucur ca am aflat despre acest forum ... sunt si eu studenta in anul II la M.V. .... si am o mica nelamurire ... daca ma veti putea ajuta as fi foarte recunoscatoare .... mai exact cu niste date despre ADN`ul mitocondrial mutant ... Va multumesc!....O zi buna.

2. .
    Bine ai venit pe forum.
    Am mutat subiectul tau in forumul de genetica nou creat. La anunturi se publica doar vanzari cumparari, angajari ... Toate cele bune.

4. .

ms

mersi ..chiar nu stiam unde sa pun acest mesaj.... take care!!!

6. .
    Daca mai sunt si alte subiecte care nu au un forum creat poti sa propui.
    Ups eu ca nu m-am gandit la genetica. Hai sa nu fim offtopici.

8. .
    :arrow: ADN Mitocondrial

ADN-ul mitocondrial este materialul genetic al mitocondriilor, organitele celulare responsabile de generarea energiei necesare celulei.Acesta este similar Adn-ului bacterian, este o molecula bicatenara circulara, inchisa,fara extremitati.

Caracteristica importanta a acestuia e faptul ca nu se recombina .Singurele modificari ce pot avea loc in ADN-ul mitocondrial se rezuma exclusiv la mutatii transmise pe parcursul generatiilor dar si in cadrul unei singure generatii.