+ Raspundeti subiectului
Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima
1 la 38 din 65 m.

Forumul studentilor la FMV din Cluj

Discutia: Forumul studentilor la FMV din Cluj din forumul Cluj (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): Bine ati venit in forumul studentilor FMV din Cluj! Puteti raspunde la acest mesaj sau face alte subiecte in ...

Forumul studentilor la FMV din Cluj

Bine ati venit in forumul studentilor FMV din Cluj!
    Puteti raspunde la acest mesaj sau face alte subiecte in acest forum.

2. .
    bun gasit tuturor!
    in speranata ca acezt forum poate deveni un imbold pentru "schimbarile" din facultatea noastra asteptam cu totii sper opiniile absolventilor acestei facultati cu critici si, eventual, laude cat si parerille (probabil cele mai pertinente) a celor care acum sunt studenti la FMV Cluj- de la bobocu care acum e in laboratorul de anatomie la oase si mumii (tremurand ca nu le stie pe toate ) pana la cel care, blazat, pierde vremea la clinica de urgente asteptand se treaca ziua.......
    succes tuturor si...spor la scris!

4. .
    sincer, sunt putin dezamagit...ma asteptam ca activitatea pe forumul acesta sa fie mai intensa...vad ca Iasul are miscare ceva mai buna...la noi insa...o luam ardeleneste?

6. .
    Daca dai o mana de ajutor si pui un poster doua pe la facultate poate ne miscam mai cu talent
    Lasand gluma daca poti, chiar ar fi ceva sa iti trimit pe mail un ppt de print pe o pagina A4 (alb negru pe orice imprimanta) Faci cateva copii, putina banda adeziva si pui la avizier sau prin camine. Poate vad mai multi adresa si in Cluj.

Apoi mai e si sesiunea si invata oamenii de asta poate e asa acalmie.

8. .
    stai linistiti, ca se face putina reclama forumului prin facultate... cel putin in timpul examenului de anatomie mi s-a sugerat sa vizitez forumul si sa postez "primul meu examen la anatomie". am s-o fac si pe asta dupa ce am sa termin si cu sesiunea.

10. .
    Bine ai venit priti si bafta la examene!

12. .