+ Raspundeti subiectului
1 la 15 din 15 m.

Facultate consumatoare de timp?

Discutia: Facultate consumatoare de timp? din forumul Studentie (Forumul veterinarilor Vetforum.ro ): M-am trezit si eu la oarestece vreme dupa ce am terminat o facultate ca as mai face si medicina ...

Facultate consumatoare de timp?

M-am trezit si eu la oarestece vreme dupa ce am terminat o facultate ca as mai face si medicina veterinara (sunt studenta anul I ). As fi foarte recunoscatoare daca ar putea sa imi zica cineva in ce masura iti ocupa timpul cursurile, laboratoarele si practica.

2. .
    80% din timp plus ca e cazul sa uiti de vacante. Bine ai venit.

4. .
    Bine v-am gasit.
    Ma asteptam la un raspuns putin mai realist. Totusi, 80% din 12 ore posibil alocabile pe zi, ar insemna ~9.5 ore ...
    In plus, banui ca exista si cursuri unde prezenta nu e obligatorie.

6. .
    in conditiile in care ai cursuri(laboratoare) de la 8 dimineata la 6 seara (cu ferestre de cate o ora 2 puse aiurea) cred ca e vb de ceva mai mult decat 9 ore

8. .
    Buna Alexandra...Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine...tot la a doua facultate..sunt insa suficient de realist sa cred ca vom ajunge la lucrarile practice( am inteles ca sunt cele mai importante) si din cand in cand si la cursuri!

10. .